ویرایش محتوا

ویرا کمپانی با آگاهی از مشکلات موجود در این صنعت و پیامد های نامطوب ایمنی و زیست محیطی آن ،محصولاتی عرضه بازار هدف نموده که توانسته اند این قبیل مشکلات را به حداقل برسانند.

تماس با ما
شبکه‌های اجتماعی

سوالات متداول

مشتریان

ما همیشه راهی برای رضایت شما پیدا می‌کنیم

راه های ارتباطی با ویرا کمپانی:

شماره تماس : 04134244404-09120031290

ایمیل :kalkanco99@gmail.com

ما با تکیه بر اصول مدیریت کیفیت جامع،کیفیت را نه به عنوان یک شاخص،بلکه به عنوان فلسفه وجودی سازمان خود در تمامی ارکان آن نهادینه کرده ایم و محصولاتمان را به عنوان سپری محافظ برای سلامتی صنعتگران  عزیز میدانیم.

برای همکاری با مجموعه ما، ابتدا با تیم فروش یا پشتیبانی ما تماس بگیرید تا نیازها و اهداف خود را مطرح کنید. پس از آن، با دریافت مشاوره و توافق بر روی جزئیات، می‌توانید مراحل اجرایی را آغاز کنیم و به همکاری مؤثر و موفقیت‌آمیز دست یابیم . برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در قسمت تماس با ما ،تماس حاصل نمایید .

شرکاء

با هم می سازیم تا بهترین باشیم

این گروه بر آن است که با سعی و تلاش متعالی در نوآوری در عرصه روانکار های صنعتی با تکنولوژی روز دنیا همگام شود و در این زمینه اختراعاتی را در سطح جهانی به ثبت برساند.

کارشناسان فنی ویرا کمپانی با آگاهی از مشکلات موجود در این صنعت،محصولاتی عرضه بازار هدف نموده که توانسته اند این قبیل مشکلات را به حداقل برسانند.

گجروه تولیدی تحقیقاتی ویرا از زیر مجموعه های شرکت فولاد مهر سهند می باشد که از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است.

ما همیشه آماده پاسخگویی به نیازها و سوالات شما هستیم.