ویرایش محتوا

ویرا کمپانی با آگاهی از مشکلات موجود در این صنعت و پیامد های نامطوب ایمنی و زیست محیطی آن ،محصولاتی عرضه بازار هدف نموده که توانسته اند این قبیل مشکلات را به حداقل برسانند.

تماس با ما
شبکه‌های اجتماعی

تیم ما

تیم ما

هیئت مدیره،معاونان و مشاوران ویرا کمپانی

حاج محمد صادق محجل امامی

رئیس هیئت مدیره

مهندس مهدی محجل امامی

مدیر عامل

دکتر مبین محجل امامی

عضو هیئت مدیره

دکتر سید هادی اسلامیان

عضو هیئت عامل

مهدی مرادپور

مدیر کارخانه

پرویز ستاذاب

مدیر مالی

دکتر علی ستاری

مشاور مالی و منابع انسانی

مهندس نادر خان زاده

مشاور طرحهای توسعه
چشم انداز و ماموریت

چشم انداز و ماموریت ما

چشم انداز

ما با تکیه بر اصول مدیریت کیفیت جامعه ،کیفیت را نه به عنوان یک شاخص،بلکه به عنوان فلسفه ی وجودی سازمان خود در تمامی ارکان آن نهادینه کرده ایم و محصولاتمان را به عنوان سپری محافظ برای سلامتی صنعتگران  عزیز می دانیم.

ماموریت

برند های تجاری کالکان ویرا سعی در به کار گیری آخرین فناوری روز دنیا،منابع انسانی توانمند و خلاق،سیستم تولید ناب و چابک سازی فرایند ها علاوه بر تامین نیاز های داخل کشور می کوشد هیچ گاه فرصت های بین المللی را از دست ندهد و با سر لوحه قرار دادن اموزش و تحقیق که زیر بنای توسعه میباشد و درک نیاز صنعت،طراحی و تولید محصولات جدید را برنامه ریزی می نماید.

گروه تولیدی تحقیقاتی ویرا با در اختیار داشتن تیم مجرب، تجهیزات و امکانات پیشرفته در ساخت انواع روغن ها و روانکار های صنعتی و با همکاری تامین کنندگان بزرگ داخلی خارجیف یکی از برترین تولید کنندگان کشور در این عرصه به شمار می آید.

این گروه بر آن است که با سعی و تلاش متعالی در نوآوری در عرصه روان کار های صنعتی با تکنولورژی روز دنیا همگام شود و در این زمینه اختراعاتی در سطح جهانی به ثبت برساند و در راستای تحقق این اهداف پیوندی نزدیک و تنگاتنگ میان دانشگاه و صنعت به وجود آورد و با سیاست مشتری مداری و بهبود مستمر آن تعهد خود را نسبت به تامین نیازمندی های مصرف کنندگان و کسب رضایت آنها به عمل آورد.

تولید
0%
ساخت و ساز
0%
ویرا کمپانی

ما با بهترین‌ها همکاری می‌کنیم